Корпуси підшипників

Сополімерні корпуси підшипників – це вузол сполучення між зовнішньою обоймою підшипника та внутрішньою поверхнею сталевої чи полімерної труби. Процес закачування корпусу підшипника дозволяє йому самоцентруватися. При відсутності суворої співвісності посадкових місць зростає кромковий тиск роликів на доріжки кочення, а термін використання підшипників різко знижується.

Для монтажу корпусу підшипника внутрішня частина труби попередньо проточується, що дозволяє прибрати еліпсність викликаної неякісним виготовленням або деформацією під час зберігання і транспортування.

Наше виробництво пропонує два основних види корпусів підшипників:

● ті, що потребують обслуговування;
● ті, що не потребують обслуговування.

Ті, що потребують обслуговування – існує можливість заміни підшипника і місце для монтажу лабіринтового ущільнення.

Ті, що не потребують обслуговування – не дозволяє замінити підшипник, оскільки він монтується всередині до закачування, але можливе використання всіляких ущільнювачів:

● повстяні масло-насичених;
● гумових манжетів;
● лабіринтового ущільнення.

Корпуси підшипників виготовляються під сталеві труби зовнішнім діаметром 76, 89, 102, 108, 114, 127, 133, 152, 159 мм, що широко застосовуються.

Під стандартний діаметр труби можлива варіація підшипників 204, 205, 304, 305, 306, 307 мм.

Переваги корпусу підшипників

Самоцентрування

Процес закачування корпусу підшипника дозволяє йому самоцентруватися

Співвісність

Забезпечення співвісності між посадковими місцями зовнішніх обойм підшипників кочення

Зручність монтажу

Установка не вимагає зварювальних робіт (зменшення витратних матеріалів: електроди, дріт, вуглекислота тощо) та займає мінімум часу

Деформація

Відсутня залишкова деформація, яка спостерігається при зварюванні корпусу до труби

Наші партнери

Наші контакти

  • 20250, Україна, Черкаська область
  • м. Ватутіно, вул. Індустріальна, 3Г

Conrol © All right reserved

Створення сайтів — студія ВЕБ-СТОЛИЦЯ